.:: وب سایت مـهدی حـاجی زاده ::.

the official website of mehdi hajizadeh

.:: وب سایت مـهدی حـاجی زاده ::.

the official website of mehdi hajizadeh

ازسرکچل من

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۴ ب.ظ




تلفنو برداربروتوی اتاق باهرکیکه دلت میخواد حرف بزن بی خیال من نه اصلا اگه دلت میخوادبروبیرون شبم نیافکرنکن منتظرم بیخیال من جون هرکی که دوست داری بیخیال من یکی شوازسرکچل من بابا دست بردارتاکه میام حرف بزنم چمدون و جمع میکنی بازم میخوای بری خونه مامان وبابات تاکه میام حرف بزنم چمدون و جم میکنی بازم میخوای بری خونه مامان وبابات جون هرکی که دوس داری بیخیال من یکی شوازسرکچل من بابادست بردار

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی